معرفی مزارع گردشگری جهان (9): مزرعه ذرت کایکر

1/5 - (2 امتیاز)
مزرعه گردشگری ذرت - کایگر

نمونه گردشگری کشاورزی نهم که معرفی می شود، مزرعه ذرت کایکر (Kyker Farms)  است، مزرعه‌ای از ذرت، کدو تنبل، حیوانات مزرعه، زمین بازی، زیپ لاین و پینت‌بال. این مزرعه  207 سال سابقه‌ی تولید کشاورزی طی 9 نسل را داراست.

نظرات بازدیدکنندگان

« امسال،  اولین حضور ما در این مزرعه بود! وای آنها همه چیز دارند و بچه‌های من موقع ترک آن گریه می‌کردند. مزرعه به خوبی نگهداری می‌شود و فعالیت کافی برای همه سنین وجود دارد.»

« اگر در پاییز به اینجا آمدید لذت خانوادگی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد، از جاده روستایی آسفالته برای رانندگی در پارکینگ صحرایی وارد شوید. در امتداد ساقه‌های گل آفتابگردان قدم بزنید در زمین بازی کودکان،  لوله های زهکشی پلاستیکی بزرگی وجود دارند، یک انبار پر از ذرت برای بازی کودکان و به انواع وسایل برخورد خواهید کرد.

در همین منطقه دو زیپ‌لاین و لوله‌های بزرگ غلتکی هستند که می‌توانید از بازی با آن‌ها لذت ببرید. فعالیت‌های شبانه‌ای هم برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.»

«روز عالی در فضای باز! می‌توانید در محیطی کاملاً امن، بچه‌های‌تان را هنگام دویدن زیر نظر داشته باشید. مکان‌های نشستن برای بزرگترها نیز وجود دارد که می‌توانید فعالیت کودکان و جوانان را ببینید.

کودکان در سرسره‌های لوله‌ای غول پیکر، پرش با چتر و سطل‌های بزرگ ذرت، اوقات خوشی را سپری می‌کردند. ما سال آینده قطعاً برمی گردیم.»

«ما در تابستان به اینجا آمدیم و همه وسایل برای استفاده بچه‌ها گرم و داغ بودند، اینجا فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد ولی اگر بر روی وسایل بازی، محافظی در مقابل گرمای آفتاب کشیده شود درجه یک خواهد شد. »

« مالک این مزرعه، بچه ها را در مورد رشد کدو تنبل از دانه  تا به میوه شدن، آموزش می‌دهد. علاقه شخصی من برای بازدید از اینجا فروش گوشت گوساله هست استیک مکعبی، کباب تابه‌ای و گوشت خورشتی همه تازه و لطیف هستند. قیمت ها نیز مناسب است، به من اعتماد کنید.»

« بازدید از این مزرعه در پاییز باید انجام شود،  اینجا بچه‌ها همه‌ کاری می‌توانند انجام بدهند، صاحبان این مزرعه، واقعا مردمان خوبی هستند، کشاورزان واقعی، بدون تلاش آن‌ها، همه‌ی ما گرسنه خواهیم ماند، از آنها بخاطر افتتاح مزرعه برای لذت بردن مردم، تشکر می‌کنیم.»

« کایکرها یک خانواده بسیار مهمان نواز هستند که بدیهی است در حالی که در مورد کشاورزی کار می کنند ، به تفریح ​​خانواده ها در کنار هم اهمیت می دهند.»

مزارع گردشگری جهان (۸): جادریال

معرفی مزارع گردشگری جهان (۱۰): ویترین مرکبات

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
صنعت کشاورزی

صنعت کشاورزی چیست؟

مخمر چیست و انواع مخمر

مخمر چیست و چه انواعی دارد؟

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

خبرهای کشاورزی شماره 102

بینی الکترونیکی

بینی الکترونیکی چیست؟

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( همراه با پادکست)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم