اگری‌گیتور ، کسب‌و‌کاری B4B در زمینه‌ی زنجیره‌ تامین

امتیاز دهید
استارتاپ فعال در حوزه زنجیره تامین

استارتاپ هندی «اگری‌گِیتور» ( AgriGator ) با هدف ارائه یک راه‌حل یک مرحله‌ای برای ناکارآمدی در بازار زنجیره تامین کشاورزی از طریق تسهیل تجارت و خدمات لجستیکی بین خریداران، فروشندگان و ارائه‌دهندگان حامل در ازای پورسانت اندک در هر تراکنش، فعالیت می‌کنند.

این استارتاپ، یک پلتفرم دیجیتال B4B است که برای زنجیره تامین تجارت کشاورزی کاربرد دارد. تمرکز اصلی این استارتاپ بر روی صاحبان کارخانه و پردازنده‌ها است.

B4B  یک مخفف نسبتاً جدید در بخش تجارت است، این به معنای کسب‌وکار – برای – کسب‌و‌کار است، در نگاه اول، به نظر می‌رسد B4B اصطلاحی است که توسط بازاریاب متولد شده اما این یک مفهوم واقعی است که نشان دهنده یک تغییر استراتژیک در مدل‌های کسب‌و‌کار است، کسب‌وکار برای کسب‌و‌کار به راحتی توسط بسیاری از سازمان‌های آینده‌نگر پذیرفته شده است.

این پلتفرم با بیش از 2000 راننده کامیون و بیش از 500 تاجر و ارگان صنعتی، کمیسیونی معادل 3 تا 5 درصد برای هر محموله کامیون و حق عضویت برای خدمات ممتاز دریافت می‌کند. همچنین پرداخت‌های به موقع، تخفیف‌های دیزل، وام‌های اولویت‌دار و مزایای سوخت را برای کامیون‌داران فراهم می‌کند که به آنها کمک می‌کند تا 10 تا 12 درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

اگری‌گیتور بر روی یک اکوسیستم مشتری‌محور با تامین نیازهای مختلف آنها، استفاده از زیرساخت‌های موجود و فرصت‌های رشد بی‌شمار برای مشتریان ساخته شده‌است، هدف این استارتاپ این است که یک راه حل باشد که بتوان با یک کلیک برای رزرو بدون دردسر لجستیک کشاورزی در محل برای خطوط متعدد در سراسر هند، با حداقل زمان گردش برای رزرو و ردیابی آسان وسایل نقلیه بدان دست یافت.

برای صاحبان ناوگان، این شرکت، صورتحساب شفاف، بدون از دست دادن حاشیه، در دسترس بودن بارها از مناطق مجاور را ارائه می‌دهد.« اودیت سانگوان» در مورد اینکه چگونه AgriGator به ذینفعان مختلف زنجیره تامین کمک می‌کند و در عین حال اشتغال ایجاد می‌کند، گفت: «چشم‌انداز نهایی ما تبدیل شدن به یک راه‌حل برای تمام نیازهای زنجیره تامین کشاورزی است. ما در حال ساختن پلتفرمی هستیم که به عنوان کانالی برای همه ذینفعان زنجیره تامین عمل می‌کند تا ادغام‌های مختلف را بررسی کنند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند. تامین مالی از طریق محصول فین‌تک که به همه ذینفعان کمک می‌کند تا تامین مالی آماده برای تجارت داشته باشند و به نوبه خود کسب‌وکار خود را به طور تصاعدی رشد دهند.»

آن‌ها می‌گویند: «ما روی جنبه ثانویه زنجیره تامین غلات تمرکز می‌کنیم یعنی FPOها(FPO  توسط شرکت‌ها برای متنوع کردن پایه سهام خود استفاده می‌شود.)، بازرگانان، کارخانه‌های محلی، صنایع، صادرکنندگان و توزیع کنندگان که حدود 70 درصد در چرخه عمر غلات سهیم هستند.

حقیقات بازار ما به ما کمک کرد تا ناکارآمدی‌های عملیاتی را به 3 طیف گسترده (امور مالی، تجارت، لجستیک) تقسیم کنیم که هر یک از ذینفعان طرف ثانویه را از گسترش کسب‌وکارشان محدود می‌کند.»

زنان کارآفرین در کشاورزی را بشناسیم

با جدیدترین کسب و کارهای کشاورزی آشنا شوید

معرفی چند تولیدکننده دستگاه کشاورزی در خانه

آیا فضا، مرز بعدی برای کشاورزی است؟

آموزش کاشت زعفران در منزل از لحظه‌ی خرید پیاز زعفران تا گلدهی (به‌صورت گام به گام)

گردشگری کشاورزی چیست؟

آینده کشاورزی، کشاورزی احیاکننده است

کشاورزی در اقیانوس با «گرین‌ویو»

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوست داشتید، بیشتر بخوانید
جدیدترین نوشته‌‌ها
سمپاشی خودکار

سمپاشی خودکار با فیلدین

تولید پنبه در ایران

خبرهای کشاورزی شماره 101

چالش‌های صنعت غذا

مروری بر صنایع غذایی ( چالش‌های صنعت غذا)

نگهداری محصولات آبزی

ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات آبزی

تولید غذای آبزیان

تولید غذای آبزیان

کشت انار در آمریکا

انار، میوه صحراهای آمریکا

محبوب‌ترین نوشته‌‌ها
صنایع تبدیلی

صنایع تبدیلی کشاورزی چیست؟ ( + فایل صوتی)

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

طرز تهیه پودر سنجد در منزل

پنیر لور

طرز تهیه پنیر لور

حلوا سوهان

حلوا سوهان با آرد جوانه گندم

صنعت کشاورزی آمریکا

صنعت کشاورزی ایالات متحده آمریکا (1)

«روز کشاورز»، کدام روز از سال است می‌خواهیم جشن بگیریم